måndag 28 september 2009

Premiär...

Jaha, då var det tydligen dags. Röda mattan rullas ut. Jag har blivit en av dem. En av de där som bara måste ha en blogg för att få lite bekräftelse av att finnas till. Men om ingen läser då? Ja, då blir det såklart tvärtom. En bekräftelse på att jag inte finns. Det vore ju inte så skoj förstås...

Vad skriver man om i en blogg då? Vad jag känner till handlar det om barn, katter,barn, hundar, gå ner i vikt, barn, mode, mode, mode, mode, religion och till sist barn.

Jag gillar inte djur speciellt mycket så de faller bort direkt. Jag behöver absolut inte gå ner i vikt så det kommer jag inte heller att skriva om. Barn? Jag har förvisso två stycken och de är såklart finast i hela världen och hela den där biten, men är det så intressant för andra? Antagligen inte. Mode då? Skulle det inte vara lite ball att bli en "modebloggare"? Nej, det skulle det inte. Där fick jag svar på det. Religion har jag inte så mycket till övers för. Ingenting alls faktiskt.

Nej, det här kommer (som undertiteln) antyder handla om mina tankar kring film och TV. Reklam kommer säkert också tas upp. Kanske borde byta rubrik till "Rörliga medier" istället...

Men nu är jag igång i alla fall. Håll till godo!

6 kommentarer:

  1. Sådär ja, nu går det att kommentera, men nu vart så mycket möda nerlagt på just funktionen att kommentera. Vilket i sin tur gjort att jag glömt bort vad fan jag tänkte skriva..

    SvaraRadera
  2. Dagens outfit! Dagens outfit! Dagens outfit!

    .... Eller? Neeeeeeeeeeeeeeeeh. Keep it up Jocke-san!

    SvaraRadera
  3. Hej Joakim,
    Tänk vad bra Twitter är för där hittade jag dig och nu bloggar du också om intressanta ämnen :-)

    Kul att du rullade ut röda mattan för dig själv och din blogg, detsamma gjorde jag för drygt ett år sedan. Och mattan fortsätter rulla ut sig framför mig, vart den leder vet ingen.
    Glad bloggdag önskar Maria på MIKU
    (mikumaria)

    SvaraRadera
  4. Hej! Så sant, det är bra.

    Jag har gjort försök tidigare, men fastnat eller tappat sugen på grund av olika faktorer. Men nu känns det bra att skriva igen!

    Ha det fint Maria!

    SvaraRadera
  5. jag läser. alltså finns jag? :)

    SvaraRadera