torsdag 29 oktober 2009

Vad hände egentligen?

Verkar som att jag kommit av mig alldeles...

Men faktum är, att efter en lång tids tillvaro i den digitala världen rycktes jag väldigt snabbt ur den. Jag var helt enkelt tvungen att börja göra sånt där som många andra gör. Leva irl... I väntan på att drömjobbet ska dyka upp så gör jag praktik på Edelman PR i Stockholm. Kvällar och helger är det extra-arbete med målgruppsanalys. Dessutom skivsläpp 31/10 och intervjuer och allt sånt som tillhör den delen. Utöver det har jag ju faktiskt också en familj att umgås med. Något fick stå åt sidan. Det blev det här, om än bara tillfälligt.

På tal om jobb, det händer mycket kring min gamla arbetsgivare Laika Film & Television just nu! Det Svider I Hjärtat har precis gästat sista festivalerna, Docudays och Golden Chest. Sedan premiären 2007 har det hunnit bli lite priser och nomineringar, bl.a. Guldbaggenominering liksom till Prix Italia, Prix Europa och Ikaros. Uppmärksammde Sämre Än Djur visades nyligen på SVT, Blybarnen / Toxic Playground har också fått en hel del uppmärksamhet. I söndags visades det första avsnittet av Vår Mörka Historia på TV4 med Gustav Fridolin. Mycket intressant!

Jag ska börja skriva mer frekvent. Ska bara landa i allt annat först...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar